Recenze (7)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Ako milovník Harryho Pottera nemôžem dať inak ako 5*.
Světová válka Z (2013)
Neskutočne som sa bavil, konečne poriadny film , ktorý stál za zhliadnutie v kine.
Muž z oceli (2013)
Digitálna bomba.
127 hodin (2010)
Skvelý, emotívny film.
Mocný vládce Oz (2013)
Nuda, veľké sklamanie, tá jedna hviezdička aspoň za malú snahu.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
V polke ma to prestalo baviť, niečo tomu chýbalo..
Star Trek: Do temnoty (2013)
Úžasný zážitok