Poslední recenze (7)
Mlsné medvědí příběhy: Na pól! (2023)
Krátký příběh o Severním pólu a pak už jenom recyklace a recyklace, bez sebemenší úpravy, takže dítě to už nezajímalo. Nehorázně drahý lístky za něco, co už jste dávno viděli
Všetečkovi (2015) (seriál)
Osobně mi to nepřijde jako nijak zajímavá pohádka, volba slov k naučení je taky občas prazvláštní, ale náš rok a půl starý syn to miluje nadevše a už při znělce jásá... Herci jsou fajn, nadabovaný je to moc hezky a postavičky jsou roztomilý, tak to je zase plus. Je to zvláštní, ale zas ne debilní jak jiný dětský pořady
Služka (2021) (seriál)
Nudnej příběh o holce, která si za většinu průserů může sama, protože dřív dělá, než myslí, a která je příliš hrdá na to, aby si nechala pomoct. Měla nespočet šancí nebejt tak v prdeli, ale nedala si říct. Chudák je tak maximálně proto, že se narodila rodičům, co nebyli schopný svojí dceři do života předat cokoliv dobrýho. Největší tragika spočívá v ní samotný. Od 8. dílu už prakticky nesledovatelný...