Recenze (1 952)
Krvavě rudé nebe (2021)
Krvavě rudá slabota. Popravdě měli pravdu, když říkali, že Netflix slábne. Ten námět je sice originální, jenže ty výkony a celkovej dojem zeslábnul.
Šílený (1991)
Taková všelijaká spatlanina americký komedie. Trochu sušší konzistence, ovšem John Candy potěšil.
Včelka Mája (1975) (seriál)
Máme ji co závidět, výšku z které vidí svět. Mája zas míří mezi nás. To byly kurva časy. Dnes už nevidíš.
Kačenka a strašidla (1992)
Pamatuju a vzpomínám, jěště tenkrát v biografu. Ty starý kouzelný časy.
Tři veteráni (1983)
Prostě nemůžu zapomenout. Edo zavazadla. No co to je. No co je tohle, co je tohle, co je tohle. Omluvte ho je to prostý pobíječ much, playboy Eda. Nezapomenutelná hudba, paráda na pokoukání vždycky.
Výměna (2008)
Clint a Angelina. Kdo umí, ten prostě umí a kdo neumí ten pravděpodobně jen čumí. Silný snímek.
Stráž (2021)
Jěště, že je Olga Kurylenko tak fotogenická a sedne ji skoro každej oblek. Poněvadž v armádním to je vůbec něco pro oko diváka. Celkem vkusně, odvedenej akční thriller.
The Son of Kong (1933)
Objevili jsme Malého Konga! - Malého...! Počkat, jak malého? Moc krásná podívaná, mladý Kong je božskej. Bavil jsem se od samého začátku, až do úplného konce. Budu rád, když se v budoucnu opravdu objeví další pokračování Konga. Klidně to může být syn Konga.
Městečko prokletých (1995)
Krásná atmosféra, která byla vkusně doplněna Supermanem /Ch. Reevem a slečnou L. Kozlowski od oblíbeného krokodýla.
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Tak záhada pokračování v Blair Witch, byla uchycena trochu jinak než první počin. Ovšem i tak mě to dobře bavilo.