Recenze (94)
Murder-Set-Pieces (2004)
O nič zlomové sa nejedná, a extrém to bol asi tak polovičný...Nuda, trochu krvy a pointa 0 bodov...
Jezero smrti (2008)
Popičovka z Anglicka, ktorej sa len tak niečo nevyrovná...
Plivu na váš hrob (2010)
Pre mňa horor roku.
Hranice smrti (2007)
Výborný francúzsky explo...na ktorý sa americké sračky nechytajú! Francúzi sú majstri...
Vyvrženci pekla (2005)
Rob Zombie radšej nech spieva i keď aj to nestojí zavela...:) Ale určite jeho najlepší film, ale nie viac ako na 3 hviezdy...
August Underground's Mordum (2003)
Amatérska sračka od začiatku až po koniec...
Brazilský masakr (2006)
Super filmík, ktorý mi ponúkol to čo som aj očakával...Vedel som, že pri dvojici Melissa george a Olivia Wilde nebudem sklamaný...
Tajný projekt (2011) (TV film)
Kevin Sorbo je zárukou dobrej kvalitky...:)
Alicia (1994)
Kokocina, tak isto ako REC!
Cigán (2011)
Smejem sa na českých susedoch aké dávajú hodnotenia tomuto filmu...Ale hlavne že české piccoviny ako Princezna ze mlejna a spol majú 90% hodnotenia, trapas !