Recenze (94)
Stmívání (2008)
Po prvých 40 minútach som to nejak musel vypnút ! Parádne to vystihol viperblade, takže nemám čo dodať...Dúfam, že nazakopne náhodou o nejakú dalšiu časť...
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
No nič sa nedá robiť, ale séria WT asi neni pre mňa...Proste vôbec, ale vôbec ma to nebavilo, stupidné hlavné postavy a dej filmu ešte viac...Ale pobavil som sa na prípevku Verbala, ktorý sa riadi asi heslom : podľa seba súdim teba :) Barbar Onan forever :)
Pach krve (2003)
Pre mňa osobne prvá a najlepšia čast z Wrong Turnov....i keď som ešte nevidel štvorku na ktorú sa chystám dnes...
Pach krve 3 (2009)
70% filmu tma a nehorázna nuda...Jediné čo sa my páčilo bolo prvých 5 minút, keď bolo ešte na plátne svetlo...
28 týdnů poté (2007)
Začiatok filmu na výbornú, vlastne celý film bol dosť slušný...I keď zombie filmy sú neni moja srdcovkam, tak toto sa my páčilo...Neviem prečo a z akého dôvodu, no prvá časť 28 dní poté sa my o niečo viac páčila...Možno práve kôli skvelému Cllianovi Murphymu...
Panelák (2008) (seriál)
Podľa mňa určite nie na odpad ! A určite lepšie, ako trapná Ordinácia v teplej záhrade a podobné stračky !
Vřískot 4 (2011)
Vracia sa stará klasika s dobrou dávkou napätia a všetkého čo k tomu patrí...Pre mňa osobne jeden z najlepších komerčných hororov roku 2011. Po čase konečne film s ktorým som bol spokojný, tak budem štedrý a dávam 5...
Paris by Night of the Living Dead (2009)
Tak ako napísal JASM, stupidita prvého stupňa...Dávam jednu * za Karinu Testa, ktorá bola skvelá vo filmíku Frontière...
Cabin Fever 2 (2009)
Zase jedna z dalších sračiek čo som v poslednom čase videl, bohužial...Ešte horšie ako slabá jednotka CF....Škoda času!
Bereavement (2010)
Dlhé, no to by my ani nevadilo, ale nudné, málo desivé, zdĺhavé...Slabota