Recenze (98)
Ach, ten můj šéf! (2009) (TV film)
Ďábel nosí Pradu na německý způsob, ale nějakou takovou upřímností si mě to získalo tak, že jsem to dokoukala.
Aleje jako součást naší krajiny (2007)
Nižší hodnocení kvůli hudbě, která působila spíš rušivě a lezla mi na nervy. Méně by v tomto případě bylo více ...
Americká noc (1973)
Nádherná pocta filmařskému řemeslu s dokonalým hudebním doprovodem. Krásná scéna s kradením fotek ze stojanu ... tyhle černobílý fotky z vitrín před kinem jsem taky vždycky toužila mít ...
Anna Karenina (2012)
Pro mě opět jedno z dalších zklamání. Oceňuji nápad s kulisami, hudbu, kostýmy a příběh Levina a Kitty, který mě oslovil daleko víc než samotný příběh Anny. Keiře to slušelo, až na její občasné křečovité úšklebky, ale v druhé půlce už mi spíš lezla na nervy. Chvílemi mi to, bohužel, připomínalo Moulin Rouge. Slabé 3 hvězdy.
Astronautova žena (1999)
Škoda tak nedoceněného filmu, přitom jednoho z nejlepších ve svém žánru. Napětí a stísněná atmosféra od začátku do konce v kulisách studeného industriálního New Yorku, i bez příšer s chapadly a vyvražďovaček. Krásná Charlize, Deppa nemusím, ale tady se mi líbil ... asi proto, že to nebyl on :) Na to, že je to jeden z pouhých dvou režisérových filmů, který napětím a dějem strčí do kapsy renomované režiséry, klobouk dolů.
Babovřesky (2013)
Další Slunce, seno, ... to není, ale rozhodně lepší než Kameňák, který se mi nelíbil. Děj trochu nevyvážený, ale většinou se kino opravdu bavilo a to v něm rozhodně neseděli "buranští diváci", jak je tady taky možné se dočíst. Někdo psal o přehrávání Jany Synkové, pro mě naopak celý film stojí na jejím hereckém výkonu. Film za ***, čtvrtá a pátá hvězda jsou za pozitivní náladu, která mi zůstala celý večer, takže za mě jako odpověď všem, co tady vědomě snižují téhle komedii hodnocení odpady - pane Troška, díky!
Běžící muž (1987)
Za atmosféru 80-tek, kombinézy a Arnieho :)
Bimboland (1998)
Pro mě překvapivě zábavná, francouzská oddechovka. Na Gérarda jsem se těšila, ale nakonec mě v téhle roli nějak nebral, možná měl dostat více prostoru nebo ho mohl klidně hrát někdo jiný ...
BloodRayne (2005)
Překvapuje mě, že tu tenhle film není alespoň v modrých, protože dle mého není vůbec špatný. Chystala jsem se právě vypnout telku, ale kvůli úvodním titulkům zrovna s Billy Zanem jsem tomu dala šanci a nelitovala jsem. Děj má tempo a spád, které postrádá leckterý film s červeným hodnocením, slušné akce, koukatelné řežby a nakonec i sympatické obsazení. Já se bavila, takže 5 hvězd. Přehnaných, ale tolik odpadů si tohle dílko nezaslouží.
Čas smyslnosti (1995)
Pro mě trochu zklamání. Oceňuji výpravu, hudbu, přijatelně natočené naturalistické scény, herecké výkony - ač jsem se dívala kvůli Downeymu, tak se mi nakonec snad nejvíc líbil Sam Neill, ale vadilo mi chvílemi komediální pojetí a některé až naivní momenty (tanec v blázinci). Prostě mě to nějak nepřesvědčilo - asi nejlépe to vyjádřil v komentáři uživatel Heroine.