Recenze (98)
Krabi (1976)
V 80. letech jsme na něj pravidelně chodívali se základkou do kina. Tak sugestivní, že si ho dodnes pamatuji.
Zorro (1975)
Čtyři hvězdy čistě jen z nostalgie, protože jsem na tomhle filmu vyrostla. Dnes už bohužel vzhledem k naivnímu pojetí pro mě nekoukatelné :o
Americká noc (1973)
Nádherná pocta filmařskému řemeslu s dokonalým hudebním doprovodem. Krásná scéna s kradením fotek ze stojanu ... tyhle černobílý fotky z vitrín před kinem jsem taky vždycky toužila mít ...
Radúz a Mahulena (1970)
Protrpěné 2 hodiny! 2 hvězdy za vizuál, Vašáryovou a především Třísku ...
Lev v zimě (1968)
Potlesk ve stoje! Za herecké výkony, brilantní košaté, přitom srozumitelné dialogy, svěží pojetí, úžasnou atmosféru zimního hradu - ranní led v umyvadle nemá chybu, za hudbu, i za skvělý český dabing, který tu nevadil. Jedinou malou výtku mám k poněkud odlehčenému usměvavému závěru, který mi k předchozím intrikám a nožům moc neseděl, ale pokud to měl být závěr jako na divadle, pak proč ne. Tomuto zase jednou nádhernému filmovému zážitku jsem ochotná to odpustit.
Čtyři z tanku a pes (1966) (seriál)
Nostalgie jako blázen, znala jsem nazpaměť knížku i seriál, takže nemůžu jinak :o
451° Fahrenheita (1966)
Sugestivní, některými momenty až mrazivě aktuální - vzhledem k době vzniku neuvěřitelné. Pro mě na hraně mezi 4-mi a 5-ti hvězdičkami.
Rukavička (1941)
Začátek slibný, občas jsem se zasmála především díky babičce Růženy Šlemrové, ale nakonec jsem to stěží dozívala. Nevím, Korbelářovi víc sedí v ruce ta sekera než klavír ...