Recenze (98)
Ach, ten můj šéf! (2009) (TV film)
Ďábel nosí Pradu na německý způsob, ale nějakou takovou upřímností si mě to získalo tak, že jsem to dokoukala.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Škoda všech těch WTF momentů po slibném začátku. 4 hvězdy za charisma trojice Crowe, Bale a Foster.
Plukovník Redl (1985)
První polovinu filmu jsem váhala jestli ho vůbec dokoukat, nedokázala jsem se vcítit do Rédlovy postavy, občas jsem se ztrácela v množství jmen i událostí a chvílema se i nudila. Ale vydržela jsem a druhá polovina a silný závěr mi to do dokonale vynahradili. Na pět hvězd to u mě není, čisté čtyři ano.
Paní Brownová (1997)
Přiznám se, dívala jsem se především kvůli Butlerovi v jedné z jeho prvních rolí a dostala jsem ho dokonce v rouše Adamově :o Tradičně vynikající Judi Dench, skvělý Billy Connolly, nádherně drsná skotská vysočina, zajímavý a příjemně plynoucí historický příběh ... na pět hvězd to není, ale čisté čtyři si zaslouží.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Hrubozrnný humor nemusím, ale tady jsem se fakt nasmála a velice "klátitelně" nasvaleného Sandlera jsem málem nepoznala, takže proč ty čtyři nedat?
Vždy připraven! (2010)
Úroveň trošku rozkolísaná, ale sympatické obsazení, nádherné exteriéry, evropský přístup, bavila jsem se. Čtvrtá hvězda jednoznačně za ruský striptýz! Doufám, že ho ještě někde na netu najdu :o
Koule (1998)
Čtyři hvězdy především za téměř bezchybnou první polovinu. Druhé polovině tak nějak dochází dech, ale stále se mi film líbil víc než třeba Propast.
Pět dní jednoho léta (1982)
Čtyři hvězdy především za zajímavý pohled na horolezectví ve 30-tých letech, nádherné, ale drsné Alpy a život v horské vesnici. Příběh strýc-neteř mi přišel dost zkratkovitý, chybělo mi více emocí v tom, co je vlastně tak táhlo k sobě. Ale herecké obsazení je sympatické a Betsy Brantley to moc sluší.
Spiknutí střelného prachu (2004) (TV film)
**** za první část
Běžící muž (1987)
Za atmosféru 80-tek, kombinézy a Arnieho :)