Recenze (98)
Gigolové (2011) (seriál)
Když vidím ty jejich klientky, tak taky váhám, nakolik to je reálné. Nedovedu si představit, jak se pak můžou zase objevit na veřejnosti??? Na druhou stranu, v Americe je možné všechno, takže asi proč ne. Občas je sice většina záběrů jen na Las Vegas, ale když ... Jimmy ... kvůli němu ... prostě ... musím ty čtyři hvězdy dát :)))
Příliš krásná (1989)
Film jsem původně chtěla odepsat po prvních minutách. Dala jsem mu druhou šanci a některé momenty mě tak zasáhly a oslovily, že jsem ho musela dokoukat. Kvůli přece jen zvláštní formě pojetí jsem chtěla dát maximálně 3, ale konec mě donutil zvýšit na 4. A hudba úchvatná ... "Nechceš pustit Schuberta? - Ty máš?"
Zorro (1975)
Čtyři hvězdy čistě jen z nostalgie, protože jsem na tomhle filmu vyrostla. Dnes už bohužel vzhledem k naivnímu pojetí pro mě nekoukatelné :o
Bimboland (1998)
Pro mě překvapivě zábavná, francouzská oddechovka. Na Gérarda jsem se těšila, ale nakonec mě v téhle roli nějak nebral, možná měl dostat více prostoru nebo ho mohl klidně hrát někdo jiný ...
Henry a June (1990)
Něco fungovalo, něco skřípalo a něco nefungovalo vůbec. Ale stejně ve mě tohle dílko nakonec zanechalo dojem na 4 hvězdy, z toho jedna z nich je za Paříž, které ale mohlo být mnohem víc. Jinak zajímavé vidět Richarda E. Granta v nezvyklé roli.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Chtěla jsem taneční čísla a nenáročnej film po náročným týdnu - obojího se mi dostalo takže ****
Na vlastní nebezpečí (2007)
Než thriller je to spíš letní oddechovka, která si zdejší nízké hodnocení rozhodně nezaslouží. Není to horší, než lecjakej americkej shit, takže demonstrativně za 4*
Made in America (1993)
Nečekaně jsem se bavila :)
451° Fahrenheita (1966)
Sugestivní, některými momenty až mrazivě aktuální - vzhledem k době vzniku neuvěřitelné. Pro mě na hraně mezi 4-mi a 5-ti hvězdičkami.
Děti z Kouřové hory (1979) (seriál)
Maoři pro mě byli tenkrát fakt děsivý :)))