Recenze (7)
Kancl (2014) (seriál)
Značně podobná kopie US a UK verze s rozdílem pár hlašek Čechům blízkým. Nicméně hodnocení této CZ verze beru jako nejhorší ze všech, na druhou stranu je pochopitelné, že situační komedie v seriálu je v naší zemi ne zcela populární
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
měl jsem velká očekávání a starý pán už nedělá takové lomcováky jako dříve
Princezna Mononoke (1997)
sice to není můj Mijazakiho nejoblíbenější film, ale jistě se může řadit mezi stěžejní díla. Poselství, které film nese, vás očaruje a celkové zpracování hodnotím velmi povedeně. ale co si budem...Mononoke patří mezi základní anime.
Howlův kráčející hrad (2004)
srdcovka, za mě je to jasně nejlepší dílo Mijazakiho. skvěle volené postavy a opět originálně zasazený děj. Jasná 5*
Slíbená princezna (2016) (TV film)
jedna z nejhorších pohádek. I když označení pohádka není až tak správné
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Od začátku nakoplé dílo pana Mullera. Od čarodějek uplynula již dlouhá doba a až nyní se divákům dostává tento projekt prošpikované akcí. Film nenechá diváka ani na chvili oddychnout. 5*!
Lodoss-tó senki (1990) (seriál)
celkově to cením jako velmi povedený projekt. po přečtení obsahu a shlédnutí coveru mi hned došlo o co se jedná. Po finální episodě jsem v tom byl utvrzen-je to klasika! vřele doporučuji skalním fanouškům RPG