Recenze (7)
Princezna Mononoke (1997)
sice to není můj Mijazakiho nejoblíbenější film, ale jistě se může řadit mezi stěžejní díla. Poselství, které film nese, vás očaruje a celkové zpracování hodnotím velmi povedeně. ale co si budem...Mononoke patří mezi základní anime.
Howlův kráčející hrad (2004)
srdcovka, za mě je to jasně nejlepší dílo Mijazakiho. skvěle volené postavy a opět originálně zasazený děj. Jasná 5*
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Od začátku nakoplé dílo pana Mullera. Od čarodějek uplynula již dlouhá doba a až nyní se divákům dostává tento projekt prošpikované akcí. Film nenechá diváka ani na chvili oddychnout. 5*!
Lodoss-tó senki (1990) (seriál)
celkově to cením jako velmi povedený projekt. po přečtení obsahu a shlédnutí coveru mi hned došlo o co se jedná. Po finální episodě jsem v tom byl utvrzen-je to klasika! vřele doporučuji skalním fanouškům RPG
Kancl (2014) (seriál)
Značně podobná kopie US a UK verze s rozdílem pár hlašek Čechům blízkým. Nicméně hodnocení této CZ verze beru jako nejhorší ze všech, na druhou stranu je pochopitelné, že situační komedie v seriálu je v naší zemi ne zcela populární
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
měl jsem velká očekávání a starý pán už nedělá takové lomcováky jako dříve
Slíbená princezna (2016) (TV film)
jedna z nejhorších pohádek. I když označení pohádka není až tak správné