Recenze (70)
Mužné hry (1988)
Dosti dobré - a trefné, plně vystihující princip tématu
Nebojácný (1986)
Po zhlédnutí tohoto bezesporu akčního snímku jsem počal vážně pochybovati o realitě tohoto světa.Po chvilce jsem již ležel na boku a tradičně jsem měl křečovitě ucpané uši, ústní otvor ve tvaru ležaté,zdeformované osmičky... Vše vyvrcholilo když ve scéně jakési individuum třímající jakési RPG a výstřel mířený na již zmíněného chasníka kterého se chvilku snažil škrtit jeho kolega šňůrou ze splachovadla, doprovází zvuk odšpuntované láhve má filmová agónie dosáhla vrcholu.Zvuky které vycházely z našeho obydlí do blízkého okolí by vyděsily i sovětského soustružníka.Zvěř z lesů se počala stěhovati do vedlejšího okresu v mylném tušení konce světa a místní náboženský fanatik Ošmera, bydlící ve sklepním větráku od hospody se zapálenými vlasy běhal po vsi vykřikujíc cosi o troubách z Jericha, apokalypse a že nám to všem říkal... avšak běda...onen rozdováděný šohaj s úsměvem nasadil novou střelu a....opět ten zvuk!!!! Navíc střela se poroučejíc k zemi zapíchla se ladně do písku a explodovala. Poté však přiskočil k zajatcům, trpících odnětím svobody za prkny mezi nimiž by i vzrostlý mastodont dokázal proskakovat saltem....a pak opět špunt...běh...špunt...běh...já se neměl dívat...Podobné snímky jsou opravdu náročné...
Něco z Alenky (1988)
Skvělé, skvělé, skvělé....co víc dodávat
Nefňukej, veverko! (1988)
Filmík pro děti na kterém se mi nejvíc líbí skvělá hudba a Veronika Freimanová
Nekonečný příběh (1984)
Nádherná a myslím že jedna z nejnej fantasy...Jeden z nejkrásnějších snímků....
Okno do dvora (1954)
Jeden z velice odpočinkových filmů.Dosti dobré dílo se zajímací zápletkou a tak akurátní, téměř idylickou atmosférkou skvěle zbarvenou velice příjemným napnelismem od jednoho z mistrů napnelismu....skvělé
Oko ve zdi (2009)
Po shlédnutí první poloviny jsem si nějak nevěděl rady tímto filmem.Asi to ňák nechápu či co ale mě to přišlo dost zmatený,nepřehledný a tak nějak jak se říká "vo ničem". Možná mi sem tam přišlo jakoby se to snažilo něčemu podobat a ono to nevyšlo.Ale to je jen můj názor,každýmu hold to svoje :-)
Osvícení (1980)
...jam jam...pochoutka z atmosféry zahušťující se ve chvilce kdy poslední host opouští horský hotel, napětí rostoucí s každou následnou chvilkou a to vše mistrovsky okořeněno a deailně sladěno a podáváno Jackem Nicholsnem.
Poslední skaut (1991)
Dost dobrý zážitek - hláška následuje hlášku, inteligentní podání - jeden z filmů který nechávají "svůj dobrý vliv" a na který se nezapomíná...hold dobrej oddíl...
Postřižiny (1980)
Krásná to poetika...