Recenze (39)
Román pro pokročilé (2019)
Jako žádné velké umění to nebylo, ale já jsem se vcelku pobavil. Taková lehká komedie. Kvalitní obsazení, to udělalo hodně. Na domácí zhlédnutí to šlo.
Top Gun: Maverick (2022)
Za mě hodně dobré. Sice jedno velké americké klišé, ale 2 a čtvrt hoďky oběhlo jako voda, takže jsem se nenudil. A to se mi jednička ani moc nelíbila. Doporučuju.
Zmizení (2013)
Za mě vynikající krimi thriller, mrazivá, ponurá atmosféra. Celý film nevíš. Doporučuji.
K zemi hleď! (2021)
Trefné zrcadlo a sonda do dnešní společnosti.
Marco Polo (2014) (seriál)
Nasadili spolehlivé věci, které se osvědčily, násilí, intriky, zabíjení, sex, nahotu, bojové umění, pěkné interiéry, exteriéry, kostýmy, výprava. Pěkně natočeno, zasazeno do historie, úspěch se dostavil. Ta mě výborné, doporučuji.
Attila (2020)
Poprvé jsem byl v kině na dokumentu. Medailon dlouhý 125 minut překvapivě uběhl, Atillův příběh znám, bavil jsem se. Hrálo se hodně na emoce, taky jak jinak ve sportovním příběhu. Doporučuji.
Šťastný nový rok (2019)
Oddechová komedie. Pravda, taková jednoduchá, hodinu a půl trvající reklama na Kempinski, Bogner, Volvo. Ale dobří herci, i když neměli moc možností vyniknout. Nicméně jsem se zasmál.
Le Mans '66 (2019)
Pěkně natočené, Bale výborný, krásný zvuk motorů, žádné pištění turba, pro automobilového fandu musí být dušička v peří. Doporučuji.
Poslední aristokratka (2019)
Poslední aristokratka je vcelku příjemná zimní komedie. Děj pozvolna plyne, příběh je jasně dopředu čitelný, žádné překvapení se nekoná. Snaha diváka rozesmát a pokusy o hlášky jsou mnohdy tak nějak toporné. Pobavil Piškula na koni jak z Popelky, hotový Trávníček. Známí a zkušení herci odehráli vcelku kvalitně, nejlíp asi Eliška Balzerová. Překvapením byla pidirole Anny Polívkové. Film ani neurazil, ani nenadchl, ale pobavil.
To se ví (2019) (pořad)
Rádoby legrační agitka. Dezinformační ČT dělá pořad o dezinformacích, už jen to je legrace. Úroveň pořadů TV Barrandov, jenže oni to dělají za své peníze. ČT to dělá za naše peníze. Otřes.