Recenze (182)
Itsy Bitsy (2019)
Pavouky já ráda - když je nemám doma. Příště méně fetu a více pavouků...
Utažení (2020)
S prvním a druhým dílem to nemá nic společného. Chabá náhražka která se měla jmenovat jináč.
Turbotarantule 2: Druhá láva (2016)
To byla řádná jízda přiblblých keců. První díl 🕷️🕸️ a 🦈🌪️ byl fajn, no ale ty pokračování stojí za 💯💩🥵
Supercela (2023)
Chvilku si říkám... jo to by šlo, a pak zase ne :-( Do kina? To ani náhodou, byla i nudila :-(
UFO Mimozemská invaze (2012)
Mimozemská invaze... Leda ve snu.
The Cloverfield Paradox (2018)
Těžko se mi to hodnotí. Fajn akce... ale v průběhu sem se i nudila.
Zmeškaný hovor (2008)
Proč raději nezačít s něčím novým... Už mi to přestává bavit, okoukaná nuda!! nedokoukáno _ proč _ proč _ protoč.
Oni 2: Noční kořist (2018)
No... co k tomu dodat? Je to koukatelné nebo už okoukané téma ale na psycho temnou jedničku to nemá!! Tady máme hodně divných a nepochopených scén.
Vězni slunce (2013)
To byla chujovina.
The Curse of Hobbes House (2020)
Něco jako "asi" zombi blázinec. Proč by se obtěžovali za sebou zavírat dveře, když je honí něco jako "asi" zombie... BYLO TO DIVNÝ 🙏