Recenze (112)
Marťan (2015)
Dokonalá one man show, Damon je film od filmu lepší a prostor si rozhodně zaslouží. Hodně "americká" pointa, ale kdo nečeká happyend?
O uloupené divožence (2007) (TV film)
Nejhorší pohádka, kterou jsem viděl. Zlodějskej hajzlík synáček pana krále ke štěstí přijde...Není to vtipné ani milé, spíš smutné.
Rebelka (2012)
Krásná animace. Jinak recyklace Shreka a Jak vycvičit draka...
Mezi vlky (2011)
Všechno ostatní je jen kulisa, na které se odehrává boj muže se sebou samým, s trpkou událostí v zádech, která jeho životu sebrala smysl. A přece vstříc smrti najednou nelze podlehnout. Linii odevzdání máme každý jinde...
Santa je úchyl! (2003)
Thurman Merman!!! "Tak jo..."
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Jeden z nejlepších westernů, Russellovi záporná role svědčí, Baleovi zase ta ušlápnutá, ale odhodlaná. Souhlas s většinou, že závěr byl chováním postav podivný, ale s ohledem na celek se to dá odpustit.
Megamysl (2010)
3* jsou málo, ale 4 už zase moc. Správně vyvážené, k dobrému konci nápadně směřující, zábavné a vtipné. Lepší než Já padouch.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Až na pár rádoby vtipných momentů, které vyzněly hluše a chabě se na to dá podívat, jednou...
Hunger Games (2012)
Beru to jako předehru k dalším dílům, takže hodnotit by se slušelo až po celé serii. Bylo to dlouhé, ale ne bezúčelné, jen aby to vydrželo a trošku více gradovalo v dalším díle/dílech, osobně se na dvojku těším...
Muži v černém 3 (2012)
Méně divočiny, méně humoru než předchůdci, ale stejně to funguje. Nesmělý arcanian Griffin jako nejzábavnější postavička celého díla.