Recenze (345)
Kameňák 4 (2013)
Kameňáku 4 se to povedlo. Být ještě mnohem horší než předchozí díly. 0%
Kanadská noc (2008) (TV film)
Konečně jsem měl možnost tento film vidět a jsem spokojen. Hlavně musím pochválit podle mě nejdůležitější prvek filmu a to scénář. Ten byl napsán opravdu skvěle. 80%
Karel, já a ty (2019)
K mému překvapení to není vůbec nudné, jak by se mohlo na první pohled zdát. Jako film se mi to zamlouvá, ale jestli takhle lidi ve skutečnosti vážně filozofují o vztazích a analyzují je... No na to bych se mohl....75%
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Nápad, vizuální stránka, postavy, dialogy... "To bylo poprvé, co babička Jiřina nemluvila z cesty." Prostě užásná podívaná. 85%
Katedrála Notre Dame a její stavitelé (2019) (TV film)
Ty animace jsou trochu úsměvné, ale zase to působí originálním dojmem. Miluji katedrály a znovu a znovu obdivuji ten obrovský um, kvádr po kvádru stavět ve výškách, vytvořit klenby atd... 85%
Katedrála o třech dějstvích (1994) (TV film)
„Jakýsi zedník kdesi ve Francii při práci na klenbě zjistil, že oblouk, který je lomený tak, že připomíná ruce sepnuté k modlitbě, unese víc. A že dovoluje, jsou-li svislé a boční tlaky rozvedeny do opěrných žeber, vzepnout ho jak touhu do závratné výše. A tak se zrodily zárodečné znaky gotického slohu a lidský génius z nich pak vyvinul vrcholnou strukturu. Katedrálu." V pozitivním slova smyslu působivě patetický Zdeněk Mahler přináší nezapomenutelnou mozaiku informací o našem nejvýznamnějším svatostánku. Ke Katedrále sv. Víta mám osobní vztah a v pojetí tohoto dokumentu jí autor vzdává hold nezaměnitelným způsobem. 90%
Kawasakiho růže (2009)
Hřebejk tímto filmem dost překvapil a musím říct, že pozitivně. Čistokrevné drama, dobré herecké výkony (až na nesympatického Mikulčíka), vynikající kamera, úžasná Březinova hudba. Celkově to na mě zapůsobilo. Jen ze začátku mi některé scény a načaté dějové linky přišly celkem zbytečné, ale beru to tak, že si Hřebejk připravoval půdu, aby další část filmu byla o to silnější.... Čím vám doktor posloužil? Vedl vlastně výslechy za nás..... Zkrátka drama se Hřebejkovi a Jarchovskému povedlo víc, než jeho některé komedie. Jo a ještě jedna pochvala: Vynikající hádka Vlasákové s Kolářovou! 85%
Kdo je kdo? (2014) (pořad)
Párkrát jsem to zapnul a není to tak špatné. Náhodou se tam objevuje spousta vtipných momentů. Poměrně příjemný a odlehčený pořad. 75%
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Už jsem alergický na pitvoření se! Tato pohádka mi nepřipadala vtipná ani pohádková. Znovu ji vidět nechci. Od těchto autorů jsem čekal víc. 35%
Kingsman: Tajná služba (2014)
Ale jo, skutečně je to dobrý film. Nemám sice moc rád akční scény, ale v tomto filmu byly udělány opravdu parádně. K tomu skvělé herecké výkony počínaje Colinem Firthem a konče Taronem Egertonem, kterému jeho role dokonale sedla jako Kingsmanův oblek. Mnohokrát jsem se taky zasmál. Doporučuji. 85%