Recenze (85)
Americký gangster (2007)
Role policajtů Russelovi sedí. Mafiánský film nové generace, kterému sice chybí noblesa starších kolegů, rozhodně ale stojí za shlédnutí.
Tři dny ke svobodě (2010)
Dost dobrý thriller, bez manželky neodejdu. 90%. Nutno ale uznat, že film převážně stojí na Haggisovi a Croweovi.
Těžká váha (2005)
Zapomeňte na Rockyho, na Swank, na De Nira alias Zuřícího býka (byť to jsou všechno krásné filmy), Těžká Váha je nejlepší boxérský film, co jsem viděl. 100%.
L. A. - Přísně tajné (1997)
100% odvedené řemeslo. Nutno vidět a to vícekráte. Ještě jsem neviděl špatný film s R. Crowem.
Válka Roseových (1989)
Filmová klasika ve svém žánru. Reálný pohled na soužití dvou individualit poté, co odejdou děti z domu...
Talentovaný pan Ripley (1999)
Film o přehnaných ambicích a velkém mindráku. Dobrá práce, stojí za shlédnutí.
Opravdová kuráž (2010)
Coenové se vším všudy, krásnejch 90%. Miluju westerny, miluju Coeny....
Kult hákového kříže (1998)
100%. Klasika, naprosto kultovní záležitost, která jen tak neomrzí.
Klub rváčů (1999)
Neznám špatný film o schizofrenii (Donnie Darko, Čistá Duše etc), Klub rváčů jistě stojí na samém vrcholu. Mnoho "čistých" duší odradil název filmu, ten ale vůbec nevypovídá o obsahu. 100%.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Neskutenčný Fincher, neskutečný Pitt, víc k tomu nemám co dodat.