Poslední recenze (13)
Story of Ani Nii Shobo (2012)
Pútavý dokument o alternatívnej medicíne a o nekonzumnom spôsobe života. Malo to energiu, spád, myšlienku. Na záver mi však chýbal Johnyho zážitok z jeho "diéty". Celý dokument sa o tom hovorilo a čakala som, že povie viac o svojom osobnom zážitku.
Crash (1996)
Ťažko sa mi hodnotí, preto ani hodnotiť (prostredníctvom * ) nebudem, pretože som film nedopozerala do konca a to z niekoľkých dôvodov: Prvým je ZNECHUTENIE, ktoré vyvrcholilo scénou s autonehodou Vaughanových priateľov. Išlo o napodobnenie havárie Jayne Mansfieldovej. Záber na mŕtvu mačku a Vaughanova veta: „Teda ten pes. Ten pes je dokonalý.“ definitívne ukončila moje premáhajúce sa sledovanie toho filmu. Druhým dôvodom je OBSAHOVÁ STRÁNKA filmu, z ktorej som bola od samého začiatku filmu otrávená. Nejde ani tak o tému, ale skôr o spôsob, akým bolo podané zmýšľanie takýchto duševne chorých ľudí. Očakávala by som viac prepracované zobrazenie vnútorného a psychického prežívania a stavu postáv. Cronenberg však vsadil na vizuálne zobrazenie, od ktorého som sa nevedela odosobniť, znechutilo ma to a nedokázala som film dopozerať do konca. Tretím, pravdepodobne najdôležitejším dôvodom je to, že mi vo filme CHÝBALO NIEČO, čo by aspoň v malej miere odklonilo pozornosť od sexuálnych scén. Chýbalo mi tam (možno) napätie, akcia ... Niečo, čo by aspoň trochu zvrátilo dej iným smerom ako len tým, že v každej druhej scéne bol sexuálny pomer medzi inými postavami. Jednoducho povedané, bola to nuda! Nekonečne dlhé porno.
Waiting for Forever (2010)
"Vtip má mať pointu." ... tento film pointu nemal a preto ho považujem za zlý vtip.