Recenze (147)
Odpadlík (1992) (seriál)
Seriál, kvůli kterému jsem často ve škole nechodil na odpoledku. abych ho nepropásnul :-)))
Omluva slonům (2013)
Smutné a depresivní. Stejně jako dokumenty o delfínech a kosatkách v zajetí.
Oprah show (1986) (pořad)
Za díl s Armstrongem dávám 3.
Osbournovi (2002) (pořad)
Když si člověk přečte nejprve jeho biografii a pak se koukne na tohle, tak to hned dává větší smysl a je to docela sranda. Po těch tunách drog si Ozzy vedl náramně dobře. Ale bydlet bych tam nedokázal - jak by řekl sám Ozzy - ani jednu zasranou minutu ... :-)
Ostrov (2016) (pořad)
Předem odsouzeno k odpadu a po shlédnutí asi dvaceti minut se tak také stalo.
Osvobození (1969)
Tak tohle bude stručné. Zajímám se hodně o historii a nepohrdnu ničím (nebo jsem si to do dneška myslel), ale dvěma slovy - super odpad. Ty stupidní dialogy tomu daly korunu. ODPAD non plus ultra .....
Pád Londýna (2016)
Pohádky si příště budu pouštět až před spaním.
Pakt Ribbentrop–Molotov (2018) (TV film)
Tohle je potřeba stále dokola opakovat. Stále je mezi námi mnoho lidí, kteří neznají historii. Kdo se o tyhle věci zajímá, tak nic nového nezjistí. Přesto je to velmi dobře natočený a zpracovaný dokument, který shrnuje stav tehdejší Evropy a jeji nálady. Frantíci tyhle dokumenty umí nejlépe a překvapila také jeho délka - většinou to dělí na několik částí.
Pátý element (1997)
Bruce Willis zachraňuje svět - existuje snad lepší obsazení do takového scénáře? :-)
Perníkový táta - Otevřený dům (2011) (epizoda)
Totalni stagnace každým dílem. V začátcích byla píča jen Skyler, ale teď ji plnohodnotně zastoupila Marie. Celá ta Waltova rodina mě tam začíná pořádně srát. 3/4 seriálu se řeší jen sračky a Marie je snad nejprotivnější postava, jakou jsem kdy v seriálu viděl.