Recenze (45)
Staříci (2019)
Jeden z nejlepších českých filmů za posledních 20 let.
Divoši (2012)
Tento počin mě přinutil rekapitulovat stounovu tvorbu a musím říct, že jsem zpětně přehodnotil jeho pozici v režisérské špičce... spíš je teď ve skupine známých režiserů.
Párty Hárd (2019)
Tak to jsi mě Marty hodně zklamal!
Femme Fatale (2002)
Jedna hvezda za sexappeal R.R.
Světla ramp (1952)
Fantastické! Škoda plýtvání slovy.
Saljut-7 (2017)
Dobře natočené ruské sci-fi. Mám jenom pár vítek ke scénáři. Měli sebou akušroubovák a nemeli flexu, alespoň kotouč? To bych tipoval, že je dost podstatný tool do vesmíru. Další věc mi nejde do hlavy , že lod byla po požáru podle slov kapitana neovladatelná ale po zprovoznění čidla se rozjelo všechno. To požár znickl jenom řízení ?
Křídla Vánoc (2013)
Nic jsem nečekal a je to pro mě obrovské překvapení .Drobné chyby přehlížím... Řemeslně velmi zdařilé dílo.
Naprostí cizinci (2016)
Scénarista se nenuceným humorem prokonverzuje k několika zvratům. Tady bych možná ubral, abych se vyhnul klišé, nebo bych zápletky jenom víc sofistikoval...ale díky závěru to vlastně vůbec nevadí a dokonce si nejsem jist, jestli ten patos není k užitku. Fenomenální scénář, vynikající obsazení.
La La Land (2016)
Katarzní podívaná na umění filmové tvorby. Takhle to dopadne, když vše do sebe zapadne. Režie, výprava, příběh, hudba, casting... A především Ema Stone, která toto dílo povýšila mezi nesmrtelné. Na její ztvárnění emocí se můžu dívat neustále a měl by to být materiál pro výuku na filmových školách.
Bojovník (2015)
Jednu hvězdu za výkon Gyllenhaala a jednu za autentičnost boje. Jinak je film plný klišé a patosu. Ten scénář snad napsal nějaký softwarový generátor.