Recenze (45)
Párty Hárd (2019)
Tak to jsi mě Marty hodně zklamal!
Staříci (2019)
Jeden z nejlepších českých filmů za posledních 20 let.
Saljut-7 (2017)
Dobře natočené ruské sci-fi. Mám jenom pár vítek ke scénáři. Měli sebou akušroubovák a nemeli flexu, alespoň kotouč? To bych tipoval, že je dost podstatný tool do vesmíru. Další věc mi nejde do hlavy , že lod byla po požáru podle slov kapitana neovladatelná ale po zprovoznění čidla se rozjelo všechno. To požár znickl jenom řízení ?
La La Land (2016)
Katarzní podívaná na umění filmové tvorby. Takhle to dopadne, když vše do sebe zapadne. Režie, výprava, příběh, hudba, casting... A především Ema Stone, která toto dílo povýšila mezi nesmrtelné. Na její ztvárnění emocí se můžu dívat neustále a měl by to být materiál pro výuku na filmových školách.
Naprostí cizinci (2016)
Scénarista se nenuceným humorem prokonverzuje k několika zvratům. Tady bych možná ubral, abych se vyhnul klišé, nebo bych zápletky jenom víc sofistikoval...ale díky závěru to vlastně vůbec nevadí a dokonce si nejsem jist, jestli ten patos není k užitku. Fenomenální scénář, vynikající obsazení.
Až na vrchol (2015)
Vedle snímku Senna nejlepší sportovní dokument.
Bojovník (2015)
Jednu hvězdu za výkon Gyllenhaala a jednu za autentičnost boje. Jinak je film plný klišé a patosu. Ten scénář snad napsal nějaký softwarový generátor.
Křídla Vánoc (2013)
Nic jsem nečekal a je to pro mě obrovské překvapení .Drobné chyby přehlížím... Řemeslně velmi zdařilé dílo.
Noční jízda (2013)
Příšerně dlouhá reklama na BMW. Exteriérové záběry auta vůbec nebyly potřeba a korunovala to věta " já nemám nic, jenom tohle auto". Patetický klišoidní koncentrát neúspechu, nebo podprahová masírka typu: Řidič BMW X5 umí zařídit všechno, udělá chybu, ale je zásadový i v těžkém období života?
Divoši (2012)
Tento počin mě přinutil rekapitulovat stounovu tvorbu a musím říct, že jsem zpětně přehodnotil jeho pozici v režisérské špičce... spíš je teď ve skupine známých režiserů.