Recenze (298)
Yellowstone - Season 1 (2018) (série)
Jak americká ulice, nebo ordinace. Slabší scénář, samý klišé ale plánuje koukat dál a uvidíme. Nicméně ano je to hodně koukarelne i přes veškeré hlouposti. První serie za 3*
Star Trek: Hluboký vesmír devět - Světlo a temnota (1997) (epizoda)
Golum ... goluuum Jako co to bylo 🤣.
Vůně ženy (1992)
Když jsem se na film začal koukat ptal jsem se na jakou blbost to zase cucis. No ale po zhruba hodině jsem začal rozumnět postavám a celkově mě prirostli k srdci. Na konci jsem měl slzu v oku a to se u mě často nestává. Jelikož to ve mě vyvolalo emoce a celkově se mi to opravdu líbilo za 5*
Říkejte mi Čihiro (2023)
Nekoukatelné japonské drama. Bohužel příběhové velmi jednoduché a nudné. Nedá se hodnotit lépe na filmu nevidím žádné kladné stránky. Rozumím o co se snaží ale celková struktura a provedení je meh. Dostupné na netflixu.
Lawrence z Arábie (1962)
Extrémně silný film. Nebál bych se ho nazvat největším filmovým dílem které kdy vzniklo. Maximální počet a více.
Soumrak dne (1993)
:(
Kate a Leopold (2001)
Fakt slabší
Bezmocná (1995)
Fakt stupidni kravina ale něco to mělo do sebe. Mc je hot kočka s pěkným zadkem a její brown kámoška je ještě víc tasty. Bylo to celkem hot. Ale to jsem jediné pobral protože script mě nebral
V síti (2020)
Průměr
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Na konci jak shodí ten župan to byl jumpscare roku.