Recenze (9)
Draci v hrnci (2013) (pořad)
Pořad je fajn. Baví i mou malou dceru. Vadí mi jen slečna Doubravová. Je tu stejně vykroucená jako v ulici.
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Ano, dokument je tendenční. Ale pro dobro věci. Většina lidí je seznámena z médií s opačnou oficiální "pravdou". Kosovo je Srbsko!
Příběh žraloka (2004)
Nemohu si pomoci, ale ten film je až příliš "černošský".
Temné nebe (1996) (seriál)
Uživatel Tosim to vystihl naprosto přesně.
Kick-Ass (2010)
Nářez. Omen nomen. To mě opravdu bavilo. N. Cage po dlouhé době kápl na slušnou roli.
Spider-Man (2002)
Comicsy mám rád a spidermana jsem si oblíbil v kresleném seriálu. Tato adaptace se mi hnusí z mnoha důvodů, ale tím hlavním je Tobey Maguire. Tohle má být superhrdina? Takhle se seknout při výběru hlavní role, to se nevidí. Jde asi jen o mou osobní averzi.....
Cesta (2009)
Tohle mě hluboce zasáhlo. Člověk si představuje, jak by v takovém světě bloudil on. Všudypřítomná šeď je opravdu depresivní a atmosféra opravdu hutná. Mortensen zapůsobil. Doporučuji.
Zombieland (2009)
Snímek spoustu věcí nevysvětlí a ani se o to nesnaží. Woody a Bill Murray ve svém cameu vynikající. Hodně jsem se nasmál a příjemně jsem si u toho odpočinul. Docela se těším na druhý díl.
Captain America: První Avenger (2011)
Captaina jsem nejprve viděl doma na pc v mizerné kvalitě a byl jsem nadšen. Režisérovi se podařilo držet se předlohy, Chris Ewans se pro tuto roli snad narodil. Hugo Weaving nemohl zklamat. Atmosféra doby je vystižena skvěle. Dva dny poté jsem se vydal do kina vychutnat si obraz a efekty. Bohužel jsem si vybral dabovanou verzi. Dabing je opravdu katastrofální a věřím, že se podílí na spoustě negativních recenzí. Jinak nechápu, že někdo kritizuje americký patriotismus, naivitu apod., protože s tím musel už vzhledem k předloze a povaze comicsu jako žánru počítat. Kdyby se tvůrci nedrželi zpět právě kvůli strachu z těchto kritik, byl by film ještě lepší, ale samozřejmě kritizovanější, nepochopený a méně výdělečný.