Oblíbené seriály (10)
Případy 1. oddělení (2014)
Dojmy po 3. dílu - paráda, hodnotím vysoce kvůli pěknému obsazení a tomu, že se řeší případy inspirované skutečnými zločiny. A ještě jsem neviděl českou kriminálku s tak dobrými diaology policajtů.
Čtvrtá hvězda (2014)
Po třetím dílu: dialogy nemají chybu, nejlepší ty Šimíčkovy s Trojanem. Dojmy po prvním dílu: konečně seriál ze stáje České televize, kdy jsem si říkal, že nelituju peněz co do ČT strkám. Za břicho jsem se popadal :-). Bezva nápad obsadit ansámbl Dejvického divadla. Etuda Šimíčka s Trojanem byla nezapomenutelná.
Krysáci (2008)
Pat a Mat (1979)
Mr. Bean (1990)
Kamarádi (1969)
Rychlé šípy (1969)
Krkonošské pohádky (1974)
Česká soda (1993)
Kosmo (2016)
Po třech dílech. Špica. Sluka zimní :-)