Recenze (18)
Lincoln (2012)
A toto ma 12 nominacii na oscara... Vlastne ma to ani neprekvapuje, ved co sa da ocakavat od amikov, ktori maju este aj toaletak potlaceny hviezdami a pruhmi (to aby ich patriotisticke h... malo v com dostojne odpocivat). Pre mna je tohtorocny jednoznacny vitaz Skyfall (a verim, ze nie som sama) a Lincoln napriek svojim nominaciam nie je nic ine ako nudna, nezazivna, bezducha, nasilu patriotisticka, rozvlacna kopka americkych dristov, ktora okrem amikov nikoho nezaujima. Je vtipne, ako narod s 500rocnou (a to som im z dobrej vole pridala) "historiou" dokaze z kazdej prkotiny urobit historicku udalost svetoveho vyznamu. Aj dom mojej babky ma vacsiu historicku hodnotu, nez ma ten ich biely dom - a este o tom nikto film nenakrutil. Asi na nho zavesim americku zastavu a zavolam Spielbergovi...:o)))
Cesta do pravěku (1955)
Tak tu som trocha neobjektivna, no 5 hviezd davam najma za pekne spomienky na detstvo, ktore mi tento film pripomina a verim, ze kazdy, kto vyrastal s tymto filmom, to pochopi.
Vesničko má středisková (1985)
Spolu s Peliskami a Mareckem najlepsi cs film.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Nesmrtelne hlasky a uzasne herecke vykone a najme aj po 36 rokoch stale vtipne! No o ktorom filme sa to da povedat? :o) Btw. Hlinik ma vraj v Humpolci pamatnu dosku - az tam raz pojdem, urcite si to miesto nenecham ujst.
Funny Games USA (2007)
Pre niekoho majstrovske dielo, pre ineho zas nie. Je to vidiet aj na komentaroch k tomuto filmu - su diametralne odlisne a castokrat rozpacite tak ako dojem, ktory zanechal vo mne tento film. Uprimne, po pol hodine som vedela ako to cele dopadne a zvysnu hodinu a pol som cakala na koniec... Natrafit na takych dvoch, tak chytim do ruky palku a vytrieskam im usmev z tvare raz-dva. Je mi zahadou, co vedel na tom reziser 2 hodiny riesit...
Quantum of Solace (2008)
Toto uz nie je Bond ako ho vsetci pozname a mame radi...Ano, je to akcne, krvi dostatok, krkolomne sceny jedna za druhou, ale kde je sarm a charizma? Sorry ale Connery, Moore alebo Brosnan boli sympaticki aj ked niekoho sem-tam odkraglovali. Craig je spoteny, od krvi a ten pach citit cez obrazovku az do obyvacky - na tom by nebolo nic zle, kedy neslo o Bonda ale o uz spominaneho Bourna. Craigov Bond jednoducho postrada hlavnu ingredienciu - nadhlad. Tento Bond sa berie smrtelne vazne a je to zial na smiech, co asi nebol pravy zamer rezisera...
Kletba kouzelného kamene (2009)
Ako parodia na ruske rozpravky a disneyovky - 2 hviezdy. Ked to mam brat ako rozpravku - 1 hviezda. Gulas zlepeny z roznych rozpravok okoreneny nevtipnymi narazkami. Miestami som sa prichytila, ze cakam na reklamu...
Válka světů (2005)
Tak...to mam za to, ze citam a potom idem do kina vzhliadnut dielo prenesene na filmove platno! Obrovske sklamanie bolo v tomto pripade neodvratitelne. Po technickej stranke super, efekty fantasticke, krvi bolo vsade dost a to je asi tak vsetko. Po pol hodine som zacala rozmyslat nad tym, ako dlho to este asi bude trvat kym to skonci...A ten najazd kamery na americku vlajku - no comment...
Sanctum (2011)
Vacsia nuda je uz len "Vek nevinnosti". Ani som to nedopozerala a ani nechcem vediet ako to skoncilo...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Film "meho mladi". To najlepsie co akcny zaner ponuka. Arnie v svojej najlepsej forme - vela striela, malo rozprava (velka skoda, ze sa toho nedrzi aj dnes)!