Recenze (38)
Afro Samurai (2007) (seriál)
Bieda. 2* dávam za pomerne dobré, aj keď miestami dosť neprehľadné boje a za zaujímavé sci-fi prvky. O deji sa ani hovoriť nedá, ak sa náhodou nejaký rysoval, bol dokonale predvídateľný. Bezduchá rúbačka.
Akira (1988)
Prelomová animácia, dobrý príbeh a dokonalé vykreslenie charakterov. Ťažko niečo vytýkať, jednoducho masterpiece.
Angel Beats! (2010) (seriál)
Myšlienka dočasného posmrtného života v systéme podobnom Matrixu je podľa mňa skvelá, dobre vykreslené charaktery s absolutne rozdielnymi cieľmi a záujmami a fajn grafická stránka. Keď som vydel ten záver, skoro som padol zo stoličky. Musím ale jednu * stiahnuť lebo do podzemia šli dvakrát, už prvý raz mi udalosti po ceste prišli čudné a druhý krát to bolo to isté, ak nie horšie. Ale v celku veľmi dobrý anime.
Asu no Joiči! (2009) (seriál)
Akčná stránka tohoto anime nebola ktovie čo, ale páčilo sa mi ako kadejako sa popreplietali vzniknuté citové väzby a bolo celkom zaujímavé, že v každej časti povedal Yoichi niečo nehorázne poučné.
Banán (2010)
Príliš jednoduchá zápletka.
Bitevní loď (2012)
Pekné efekty ... A to je tak všetko.
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
Jeden z mojich najobľúbenejších večerníčkov :D
Bolek a Lolek (1963) (seriál)
Proste klasická zábava z detských čias...
Cestující (2006)
Atmosféra tohoto výtvoru vás naozaj vtiahne do deja.
Čarodějky (1998) (seriál)
Celkom sa mi páči pohľad na sved mágie a démonov z tejto perspektívy.