Recenze (210)
Drž hubu! (2003)
Naprosto uzasna komedie, ktera se ani po nekolikanasobnem shlednuti neomrzi =))) BTW bucici krabicka rulez =))) (akorat takovej pochybnej konec =/ ten to malicko kazi...)
Dům strachu (2002) (TV film)
No, tak sem tam to i "strasidelny" je, dyz furt cekate, az to na Vas bafne a ono nic =)))) ale kazdopadne to byl spatnej americkej horor - zadnej sliz ;) ale ten konec byl maximalne hroznej... dybych vedela, jakou to nebude mit pointu, ani bych na to nekoukala... mit to poradny konec, dam **, takhle se to zmohlo na *...
Eddie (1996)
Pro tenhle film mám slabost, ať je jakkoli kýčovitý a klišovitý ;)
Erin Brockovich (2000)
Vsude sama chvala ale proc? Me to nejak nezasahlo..je mi lito =/ poprve jsem u toho usnula a pak se sebezaprenim dokoukala...nic svetoborneho =/
Evoluce (2001)
Srandaaaaaa =))) Tohle je fakt dobra prdel =D Nejlepsi je vabeni "emzaka" =DD
Excalibur (1981)
Nemuzu si pomoct, me to prislo hrozne rozvlacny =( nedokoukala jsem... ale je to klasika...budu muset nekdy prezit =)))
Faunovo velmi pozdní odpoledne (1983)
Pěkně natočená nuda =( já tý Chytilce na kloub prostě nepřijdu =/
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Místy jsem nevěděla, jestli se mám smát, nebo brečet =/ byla jsem trochu zvědavá na Bčkovýho Indiho a bylo to snad etě horší, než jsem počítala, inu, co se dá dělat, Indy je jen jeden =) (a oproti tomu zlatí Lovci pokladů =D)
Frankenstein (1994)
Film, ktery jsem diky praci do skoly, videla tolikrat, ze sem se zarekla, ze uz se na nej nikdy nepodivam. Ale pul rok je pryc a ja si rikam, ze bych se zase podivala... Kenneth si tu ziskal veskere moje sympatie a De Niro jako "Monstrum" je naprosto grandiozni =) Vyborny, vyborny, vyborny =) at si rika kdo chce co chce =)
Franklin (1997) (seriál)
Tenhle zelvak byl docela v pohodicce ;) a dokonce se mi nezdaly pribehy uplne stupidni ani kdyz jsem byla trochu odrostlejsi, urcite sympatie k nemu zustaly =) (At uz to bylo pro jak chce velky =))) prece jenom oddychovka nejvetsi ;) )