Recenze (9)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
A to jsem si naivně myslela, že po Městečku Twin Peaks mě už nic nevyvede z míry. Co to sakra bylo??? V počtu vražd by "murder house" mohl směle konkurovat Midsummeru, jestli by ho dokonce nepředčil, efekty boží, strhující děj a pro mě rozhodně nepředvídatelný. Čtyři hvězdy plus jedna navíc za znělku - zvuky pekla?
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Jelikož jsem do kina na tento film šla jen jako doprovod, nečekala jsem nic moc. Nakonec jsem čuměla s hubou dokořán, chvílema vytlemená, chvíle málem se slzami v očích a po celou dobu napnutá jak kšandy:) Bez efektů a brilantní hudby by to možná nebylo tak úplně vončo, ale pět hvězd si to ode mě zaslouží tak jako tak;)
Pomáda (1978)
No retro milujuuuu ovšem:)) Je fakt, že příběh má Pomáda vcelku předvídatelný ale tvůrci taky nikde neslibovali intelektuální a přemýšlivou podívanou, žeáno, takže na odpočinutí je Pomáda dokonalá:) Olivia je jako Sandy so sweet no a Travolta... pořád stejný slizoun, ale úžasný:D Při scéně s písní You are the one that i want se vždycky směju, jak je Sandy zmatená, než típne to cígo:D
Ženy v pokušení (2010)
Tak mě teda taky trochu překvapilo, že se jednalo nejen o komedii, ale - aspoň pro mě osobně - trochu i o drama. O Ženách v pokušení jsem předtím slyšela jen kusé informace a v podstatě jsem si veškerý obrázek o filmu udělala jen z klipu, který běží na Óčku, ale rozhodně nelituju, že jsem ráno obětovala těch 112 minut a na Ženy se koukla. Moc příjemná podívaná, navíc mám ráda Lenku Vlasákovou a role Heleny se zhostila výtečně. Asi to nebude film, který bych musela vidět každý měsíc, ale tři hvězdy si určitě zaslouží, možná i víc.
Lekce řízení (2006)
Příjemné vědět, že něčí matka je psychopatičtější než ta vaše
Mumínci (1990) (seriál)
Trochu psychotropní seriál:D Jako dítě jsem to žrala, pokreslila jsem celé dveře od pokoje postavičkami Mumínků a vůbec jsem byla jejich skalním fanouškem, ale jak tak na to koukám teď, tak na seriál pro děcka mi to připadá trochu ponuré a vcelku morbidní:) Tvůrci byli na houbičkách, ne?
Zajatci (1994)
Co na tom, že se internet tvářil, jakože titulky neexistujou a že jsem celý film shlédla v angličtině, které rozumím stejně jako znakové řeči. Nechybělo nic, napětí, erotika, dojetí... a co se týče Tima Rotha, ten je tak zatraceně sexy až to pěkné není a proto by ten film klidně mohl být i finsky a stejně bych se neodtrhla:)
Správci osudu (2011)
Fakticky by pohledný chlápek s obrovským potencionálem, který by to možná v politice dotáhl sakra vysoko, zahodil takovou životní šanci kvůli ženské, kterých po světě běhá pár miliard?:) Ačkoli uznávám, že na Emily Blunt NĚCO je. A to nejsem chlap. A fakticky máme osud ve svých rukou?
Top Gear (1978) (pořad)
Sice nerozeznám Passata od Citroenu (jak vidno, ani nevím, jak se to píše:)), natož abych věděla, k čemu sakra slouží diferenciál, kde to spí a co to žere, ale tohle ani další trestuhodná neznalost aut mi nezabrání zažrat se jízdy po okruhu v autě za rozumnou cenu, kroutit hlavou nad Jamesovými kvítkovanými košilemi a chechtat se vtípkům povedeného tria. A jedna hvězda čistě za Richarda, nad tím si vždycky poslintám triko:D