Recenze (6)
Jak prosté (2012) (seriál)
Se Sherlockem se to sice nedá vůbec srovnávat, ale narozdíl od lidí co to ohodnotili po první epizodě jsem se díval dál a dál a musím říct, že se díl od dílu zlepšuje a zaslouží si to víc než 57%. Za mě je to minimálně 70%
Dexter (2006) (seriál)
Snad nejlepší seriál, který byl kdy natočen! 1.Série si mě jako diváka naprosto získala a kvalita nijak moc nekolísala. Konec 4.Série mě teda dostal... Zůstal jsem u televize sedět ještě 5 minut po skončení posledního dílu a jen tak civěl na obrazovku. 100%
Počátek (2010)
Podle mě dokonalý film! 95%
Rychle a zběsile 5 (2011)
To by člověk nečekal, že zrovna 5. Díl celé série bude (zatím) ten nejlepší... Linovi se povedlo i přes zklamání u minulých 2 dílů natočit skvělý film! 8/10
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pro mě jednoznačně nejlepší válečný film. Spolupráce Stevena Spielberga a Toma Hankse se vyplatila :)
Pařba v Bangkoku (2011)
U Pařby v Bangkoku mi absolutně névadilo, že se jednalo o stejný příběh jako v prvním díle. Důležité je, že jsem se smál a to je to, čeho se snaží komedie docílit. Znovu mě odrovnávaly Alanovy hlášky a film se mi líbil. - 70%