Recenze (49)
Andrej Rublev (1966)
Vďaka prílišnej dĺžke skôr 3,5.
Apocalypto (2006)
Nudný a predvídateľný film. Bod navyše za peknú prírodu.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Triky biedne, nehereckí herci, ale má to šialene nápady a ako celok ma to nadchlo.
Báječná Angelika (1965)
Nostalgia.
Blbý a blbější (1994)
Prvá komédia pri ktorej my išlo na dávenie, nič pre mňa.
Delta Force 3: Vražedná hra (1991)
Za to, že som sa chvíľami od smiechu váľal po zemi ten bodík musím dať:)
Děsnej doják (2006)
Par krát som sa zasmial.