Recenze (49)
Báječná Angelika (1965)
Nostalgia.
Ostrov pokladů (1987) (seriál)
Neviem ako by ma bavil dnes, ale ako dieťa som ho miloval.
Top o nerae! Gunbuster (1988)
6 dielná OVA séria, predchodca mojej srdcovej záležitosti Neon Genesis Evangelion od toho istého režiséra.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Triky biedne, nehereckí herci, ale má to šialene nápady a ako celok ma to nadchlo.
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Horši ako Cowboy Beebop i keď dosť mu u mňa ubližovala hudba, ktorá mi trhala uši.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Mám s toho filmu rozporuplné pocity, vcelku tuctové dve tretiny v ktorých som to mal chuť dropnúť a potom veľmi dobrý záver. Hlavný hrdina mi väčšinu času strašne liezol na nervy.:) Hlavne za záver silné 3*
Planeta bouří (1962)
Strašne naivné, triky boli vážne slabé aj na svoju dobu, presiaknuté budovateľským nadšením, ale bavil som sa, i keď asi nie tak ako to plánovali tvorcovia, a to je základ.
Seihó bukjó Outlaw Star (1998) (seriál)
Po všetkých stránkach priemerná záležitosť.