Recenze (294)
Dragon Ball Z: Fukkacu no F (2015)
Občasně nepoitové scény , ale celkově to jde 71%
Dragon Ball Super (2015) (seriál)
Prvních 20 episod je jen rozložení dvou předcházejících filmů, jsem velký fan, ale tohle je naprostá hrůza. Naprosté nic a bída i animace odfláklá. max40...%... no od 30 episody to už vypadá příběhově lepčí kuci fudžiacký 72% však ta aninace rychlokvaška ,a je jasné naznačené že to na kvalitám DBZ nesáhná. příběh se nám troch rozvíji však někdy trochu do slepe stopy. 76 dílů
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Fascinující příběhy nefascinujícně spracované. 95% vs 45%
Hokuto no ken - Season 1 (1984) (série)
občasné chybičky a skoro pořád dokola se opakující části děje a rekapitulace. Ale jde to, Bruce Lee by byl dojat 74%
SuperStar 2015 (2015) (pořad)
Castingy měli ješte hlavu a patu, seriozná diskuze poroty o kvalitě přednášjicích, ale pak začala účinkovat byznisová produkce a vypadávání učastníku zčalo být jak pokus omyl. 77%---40= 50%.
O človíčkovi (1985) (seriál)
vskutu prapůvodní kocept, výborně:) 100%
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
občas trochu scenaristicky moc vypjaté, a nějáké scenu jsou tam zbytečně opakované, ale slušné 76%
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
jednu hvězdičku ubírám za nemožně idologistické uváděcí titulky od 14. episody a opakování animačních sekvencí, které zbere někdy polovičku některých episod. slabích 70%
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Všechno šílené kromě Maxe. Zajímavé filmovou technikou, jinak žadný zázrak filmově příběhem (popis: Cesta tam a zase zpátky). 72%
Jurský svět (2015)
Ač fanda , nijako hlubokonosné(ani technicky digitálně, hnde při záčáteční neuvěřitelné! digi přišeře:)) zážitky oproti Godzille (2014) mi to nepřineslo, takže nezávratních max71%