Recenze (294)
Pohotovost (1994) (seriál)
už jako menší jsem opravdu rozeznal kvalitku. 80%
Dr. House (2004) (seriál)
serial dr.žící si kvalitní konzistenci. 85%
Megažralok versus crocosaurus (2010)
I KDYŽ EFEKTY TRAPNÉ A HLOUPÉ 8%, MYŠLENKA A POINTA CELKEM SLUŠN 50%= 40%
X-Men: První třída (2011)
Ne tak famosní propracoveny dialog postav jako předchudce i nasledovník 76%
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Velmi slušná podívaná ve všech směrech, propracové hutně 83%
Superman se vrací (2006)
proste dobry 76% (občas slabý x občas výborný)
Dokonalý Spiderman (2012) (seriál)
Comiksove formální, a dětsky vtipné. 74%
Avengers - Sjednocení (2013) (seriál)
Comiksově oficiálně formální(animace) i pro děti 77%
Mrtvý muž přichází (1995)
Vnucovací emoční nezaživný snímek bezpointy 66%
Komisař Rex (1994) (seriál)
První serie s Morretim, famozní deutch hrdinský počinek postupně však úpadek. 85%_....35%