Recenze (332)
Deadpool (2016)
Najlepšia romantická komédia, čo som kedy videl :)
La La Land (2016)
Očarujúce, nezabudnuteľné.
Lucifer (2016) (seriál)
Zatiaľ to vyzerá ako Vtierka Castle. Len miesto spisovateľa je to Lucifer. Uvidím čo bude ďalej, zatiaľ sa mi to pozdáva.
Aloha (2015)
Nepozerajte to! Neoplatí sa to!
Amy (2015)
Amy ukazuje ako to je, čisto a surovo. So slávou a peniazmi, prídu paraziti v podobe rodiny priateľov a v neposlednom rade paparazzi. Dokument je natočený skvelou formou, môžeme sa vďaka nemu pozrieť do duše Amy a urobiť si vlastný názor, nechá vás premýšľať.
Ant-Man (2015)
Lepšie než Age of Ultron, jednoduchšie, vtipnejšie. Zdá sa mi, ale že Marvelu už dochádzajú sily. Vlastne nie, len peniaze vyhrali nad kvalitou.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Až nato kvalitatívne prepadnutie v prostredných častiach, je to vynikajúce.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Čakal som že to bude hrozné, dvojhvezdičkové, a možno aj preto, sa mi to páčilo. Áno uznávam, človek by čakal viacej od toho, nerozvinuté, na vtipoch sa dá skvelo zasmiať, no prišlo mi to, niekedy, až moc nasilu, ako by tam nemali čo dať... no nebudem to rozoberať ďalej......Veru a nemusíte chodiť nato na 3D. PS: Ja som fakt zvedaví na Infinity War.... keď si predstavíte koľko postáv tam chcú dať, a pritom ani tu nestíhali vzťahy nejako rozviesť... uvidí sa... titulky hrôza a temné to nebolo
Blunt Talk - Plané řeči (2015) (seriál)
Kvalitatívne je to každým dielom horšie a horšie. Patrick je síce skvelý, ale sám to neutiahne. Ostatné postavy sú až nepríjemne divné a vôbec nepomáha, skôr škodí, predstavovanie ich osobných problémov. Námet to malo slušný, ale neviem či už z toho vytiahnu viacej.
Bojovník (2015)
A Oskara dostane...ani by som na nečudoval, keby Leo vyšiel aj tentoraz na prázdno, ale to je ešte dosť skoro to hodnotiť. ... Film, bol dobrý, ako väčšina takýchto Rocky filmov z učebnice "box klišé",ale zároveň nebol.Určite ma najviac sklamal koniec, proste z ničoho nič.