Recenze (699)
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Parádní jízda Stevena Spielberga z roku 1977. Steven vrší jednu mimořádnou scénu za druhou v neuvěřitelné trikové hostině. Pecka! 100%
Ikarův pád (1977) (TV film)
V sedmdesátých letech se naší filmové tvorbě opravdu dařilo. Jak komedie, tak i dramata. Tento televizní film je vynikající ukázkou té druhé kategorie. Herecký koncert Vladimíra Menšíka (ale i ostatních) o závislosti na alkoholu. 85%
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Klenot v klenotnici českého filmu. Jedna z nejsvětlejších chvilek režisérky Marie Poledňákové. Navíc je to film televizní a tak moc dobré to je. Preissová s Němcem výborní, o talentu Tomáše Holého není pochyb. V porovnání s pozdější tvorbou Poledňákové není možné prostě dát nižší hodnocení. 90%
Muž na radnici (1976) (seriál)
Kravina plná ušlechtilých soudruhů a odporné manipulace v režii komunistického režimu...
Na samotě u lesa (1976)
Klasická, hodně hořká komedie která neomrzí. 70%
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Je třeba shlédnout každý rok alespoň jednou. Nejlépe na BD, DVD, bez reklam a v klídku. Maximální porce pohádkové romantiky a dojetí, podpořená fantastickou hudbou.Neokoukatelné, jednoznačný český skvost, pro malé i dospělé . Klasika 100%
Vymítač ďábla (1973)
Pravděpodobně stále nejlepší film s tématikou vymítání. Hustá atmosféra,ďábelské zvuky, skvělá gradace. Tohle se opravdu povedlo. 85%
Akce Bororo (1972)
Lehce průměrná i mírně naivní sci-fi, která mě ale i přes výhrady slušně bavila. Na pět hvězdiček je jednoznačně úchvatná hudba Petra Hapky. 55%
Šíleně smutná princezna (1968)
Skvělá pohádka s přesahem. Stále tak aktuální. 80%