Recenze (754)
Most (1959)
Fakt 1959? Viděl jsem v osmdesátých letech v TV a spolu se spolužáky ze ZDŠ ohodnotil jako naprostou bombu!
Retro (2008) (seriál)
Nostalgie socialiastické éry bez příkras a s vtipem
Tři králové (1998) (seriál)
skoro bych řekl nejzajímavější umělecké ztvárnění doby okupace. spolu se Sequensovým Atentátem.
Mistr (2012)
pasáže o scientologii jsou naprosto úžasné - 100% realistické. pasáže zabývající se pouze Joaquinem Phoenixem už tak dobré nejsou.... škoda
Definice lásky (2012) (TV film)
Dobře natočené, ale když ty Vieweghovo zápletky jsou tak slabý a mimo realitu....
Poslední obrněný vlak (2006)
Není to tak špatné, sice tam na začátku létají digitální větroně, ale vlak už je opravdový :-) Průměrný ruský válečný film.
Milionářská bydlení (2004) (seriál)
viděn první díl Moskva - 90%, ten nevkus bohatých Rusů je prostě spektakulární :-D
Neumírání (1999) (TV film)
Další únavné výpovědi očitých svědků posmrtných zkušeností z momentek klinické smrti... ale což, téma je to atraktivní, ale co z toho paní režisérka udělala za nudu... :-(
Moskva-Kassiopeja (1973)
Rok výroby je 1973. Těžko by mohl být zfilmován o rok později než pokračování "Cesta vesmírem", i když jde o sci-fi. Zajímavé povídání zde: http://markovicova.blog.sme.sk/c/288197/Vtedy-a-dnes-Moskva-Kassiopeia-1973.html
Dokud nás smrt nerozdělí (2006) (seriál)
Docela vtipné komentáře od "vypravěče příběhu"