Recenze (96)
Let vetřelce (1991)
Dokonalé to tedy není,vidět se to dá,to ano,ale jen jednou.
Zázraky přírody (2009) (pořad)
Docela zábavné i poučné jen ta Žilková to kazí.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Spíš drbárna a Černá kronika.
Janine: Extreme Close Up (1996)
ono pornofilm je přece taky film a mnohdy docela k vidění
Tajemství řeči (1969) (seriál)
Pamatuji si tento pořad,Karla Pecha i Šimako,bylo to skvělé,tohle dnes už nikdo nesvede.
Váleční ptáci (2008) (TV film)
Náhodou velmi příjemné překvapení,člověk se zasměje,taková prča se hned tak nevidí.
Water Power (1977)
Docela humus,spíš než erokrimithriller instruktážní film pro pacienty před operací.
Tři mušketýři (2011)
Je to fajn,ale počkám si na sci-fi Babičku.
Počátek (2010)
Složité jak dvoják žebř, inu vymyslet a ztrikovat lze mnohé,nic pro mě.
Den trifidů (2009) (TV film)
Ultrablbost -slátanina o vražedných tůjích.