Recenze (217)
Morganovi (2009)
Ať se na mě nikdo nezlobí ,ale S.J.Parker a Hugh Grant dohromady ... pro mě oba NEherci a ten klišé příběh se dvěma metropolitánama v redneckým balíkově .... tak to se moc nepovedlo
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Bjorn Železný měl pohled zabijáka už ve 12 letech
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Tohle je Boží dokument. Člověk se po částech dozvídá ,že za vším vězí mimozemšťané (MZ). Pyramidy, Stonehange, Rhódský kolos a vlastně všechny stavby o kterých máme pocit ,že na svoji dobu byly nekonvenční. Nedávný díl o současných superhrdinech byl nejlepší (Batman ,spiderman a superman), který byl nakonec překvalifikován na porovnávání smyšlených hrdinů a bohů z bájí.Tedy MZ ,ale tehdejší lidé si neuměli vysvětlit jejich schopnosti tak jim přisuzovali božský původ. Daniken a ten Tzoritrakis (intouš s řeckým přímením) jsou docela psychouši a já jim to celý žeru. :-) Mé životní moto je , když se všechno sere , tak jsme v tom nevinně ,můžou za to mimozemšťané :-)
Domov šedých motýlů (2008)
Tak já nevim tři hvězdy jestli je moc nebo málo...film je bezesporu rozporuplný a od začátku do konce čekáte co se stane a jak to sakra bylo ve vzpomínkovém minypříběhu hlavního hrdiny, což mi došlo ani né v půlce filmu. Drsňácky se tvářící ředitel , který si nechá obskaovat ženu vlastním chovancem a v krizi pěstuje bource morušové...a hlavní hrdina, který tak nějak trpí ,či netrpí démony z dětství , já nevim , sociální drama tohoto typu je určitě víc a lepších.
Drsňák a frajer (2008)
Tak tento film jsem překládal a tolik vulgarit a nadávek jsem za celej svůj život nenapsal :-D Je t sranda já jsem fanoušek těch dvou , ikdyž natočí nějakou kravinu stejně se na to podívám a ohodnotím . Vřele doporučuji všem kdo nechce moc přemýšlet nad pointou úříběhu , ale prostě se bavit dvěma balíkama ve veklým zkaženýn prachama smrdutým světě. PS : A chlapci penalty zvládají bravurně :-D
Mentalista (2008) (seriál)
Šest sérií a skoro 150 epizod. Hlavní linka vyšetřování rudého Johna mě bavila a musel jsem často skousnout díly "o ničem" ,ale celkově to bylo zábavné. Simon Barker si seriál naprosto podmanil ,ale vedlejší postavy jsou také velice příjemné. Poslední sérka jak to tak bývá kdy hlavní hrdinové k sobě hledají cestu a překonávají strasti lásky ,už tak zábavná nebyla. Vcelku seriál na komerčních TV hodnotím velmi pozitivně.
Panelák (2008) (seriál)
Tak na paneláku se vyřádil scénaristický Breivik.Herecký výkony na úrovni mých sousedů z paneláku. Nepochopím proč se serou slovenský seriály na český kanály (nic ve zlým ,ale všechny stojej za hovno)
Zašlapané projekty (2008) (seriál)
Nejlepší byl díl o projektu Tunel Budějovice- Jadran pod Rakouskem :-D
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Ovečka Shaun je prostě boží ! A prasata na farmě jsou nejhustější týpci !
Poklad, který nevoní (2007) (seriál)
Bylo to o hovně, palec nahoru