Recenze (18)
Znamení koně (2011) (seriál)
Bože bože...koně miluju ale toto je hrůza :D Zlatá dobrá voda!
Prci, prci, prcičky (1999)
Tenkrát na hudebním táboře...:D Celkem jsem se u filmu zasmála, některé vtipy mi připomněly směšné události, které se mi staly...celkem fajn ;)
Černá labuť (2010)
Už dlouho jsem takový film neviděla...famózní zážitek :)
5 dnů do půlnoci (2004) (seriál)
Moc se mi líbí ten nápad, bohužel je tam mnoho nepěkných detailů. Nejvíc mě naštvalo že zápletku rozpletl (pozornější si jistě všimli) sen profesora ve 4. díle, kdy Randy Quaid vystřelil kulku letící "celým příběhem"....Opravdu mě znervózňovaly pomalé zéběry, které častokrát připomínaly horší verzi THE SIMS...(ůčel u mně splnily pouze jednou co se napínavosti týče) Do poslední chvíle jsem si říkala, že sem napíšu o přechytralé malé holce-a nespletla jsem se, ona nse nakonci ukázala být geniální...Jacinda: Konec? Jestli chceš vysvětlím :)
Lepší pozdě nežli později (2003)
Opravdu výtečná komedie, pobaví, neurazí....bez citového vydírání a se šťastným koncem. Co víc si po těžkém dni přát?
Zaříkávač koní (1998)
Krásný film, jako vždy, Robert Redford nezklamal. Musím se přiznat, že jsem film viděla už několikrát a vždy se mi snad líbí víc aa víc :D
Králova řeč (2010)
Nádherný film, jeho prostředí, detaily...všechno to na mě zanechalo velikánský dojem.
Tmavomodrý svět (2001)
Krásný film, který na mě zapůsobil prostředím, scénami a vlastně téměř vším. Matty: Pearl Harbor je jako přes kopírák, jenže kopií není Tmavomodrý svět nýbrž naopak.