Recenze (294)
Country estráda (2001) (pořad)
Mládkovo obludárium je tak strašný až je to vlastně docela dobrý. A tak, jak jsem si to začal uvědomovat, postupně přidávám hvězdičky, z jedné jsem už na třech (a kdoví co bude dál). A potom ještě ta Lenka Plačková. Pořád nevím, co se mi na ní líbí, ale prostě se mi líbí. Tak někdy koukám vyloženě kvůli ní. Asi možná, že mám rád brejlatý. A ona je má teda pořádný.
Láska na druhý pohled (1981)
Sympatická ústřední dvojice, ale to je tak asi všechno. Nebýt milé Ilony Svobodové a zde sympatického Jana Čenského, dal bych o hvězdu méně.
Vrtkavý král (1974) (TV film)
Při pomyšlení na to, že by takový skutečně Přemysl Otakar I. byl, nejsem vůbec nadšen. Velkého - anebo alespoň historicky významného - Přemyslovce jsem si představoval všelijak, ale rozhodně ne jako Josefa Somra (nic proti němu, chraň bůh, jen mi prostě nepasuje do téhle role)... Ale což. Jaký vlastně Přemysl byl, to stejně dnes pořádně nikdo neví a už se asi ani nikdy nedozví.
Nebezpečná zásilka (1998)
S hodnocením takovýchto filmů mám prostě problém. Jako něco extra mi to nepřišlo a Paul Rudd mne vyloženě štval. Ovšem na druhé misce vah tu máme miloučkou Reese Witherspoon, které bych dal hvězdiček tak asi deset. No jo, takže co s tím?
Obchodníci (2013)
Jsem rád, že hodnotím TV premiéru až po přečtení patrikusova příspěvku. Myslím, že film není vůbec špatný a se zúčastněnými a zejména pak s Patrikem Ulrichem, který je evidentně duší filmu, docela soucítím... Jen tedy moc nechápu (nevím, jak se to normálně dělá), to ten film nikdo v té televizi nezkoukne a nezkontroluje předtím, než jej pustí "naostro"? Přijde mi to i jako šlendrián TV Barrandov.
Když Harry potkal Sally (1989)
Mám rád romantické komedie, ale tuhle považuju za jednu z těch horších. Hlavně Billy Crystal je takový ten nesympatický chytrák z osmdesátých let, jakých bylo tenkrát i u nás spousta. Meg Ryan je OK :-)
Zbouchni mě! (2008)
Je to kultivovanější, než ten český název :-) A Heather Graham je krásná, jako vždy.
Ruth to vidí jinak (2004) (TV film)
Sex ve městě (Liberci). Je to natolik holčičí, že se v tom ne každý (chlap) dost dobře vyzná :-) Ale ne, špatný film to rozhodně není. Vizuální stránka (hlavně ta červená) se mi docela líbila.
Nejasná zpráva o konci světa (1997)
Příběh je výborný, ale jeho filmové zpracování mi není blízké.
Lovci pokladů (2004)
Další z Šifer mistra Leonarda či Honeb za Kopím osudu, čili objektivně vzato nic moc. Ale té Diane Kruger se tak krásně lesknou oči...