Recenze (210)
Avengers Grimm (2015)
Jak Casper z výdělku těch lejen co v nich hraje dokáže platit nájem?
Kong: Ostrov lebek (2017)
30. minuta (první objevení Konga) definivně rozhodlo. Podezření už jsem měl prvních 20 minut. A plus ten OBŘÍ buvol. Vše tu vlastně bylo OBŘÍ. OBŘÍ blbost!
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Strážáka jsem před lety letoucí dělal...a pizzou bych se fakt uplatit nenechal....předchozí Hulk super! Ale beru to jako počátky dnešní éry mého milovaného filmového Marvelu.
Funny Games USA (2007)
Proč že se vsadili?
Columbo - Krize identity (1975) (epizoda)
Leslie Nielsen "konečně" ve vážné roli a moc mu to šlo. Škoda že jen na chvíli. Průměrný díl,ba i lehce nudný. Asi tou špionáží.
Stíny v ráji (1986)
Asi jsem to neměl vidět v originále. Nuda.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Díky za zprznění jednoho z našeho pokladů,vnučko!
Svět podle Garpa (1982)
Kniha na maximum hodnocení. Ale bohužel těžko zfilmovatelná. Asi jako Stephen King a jeho vetšina knih.
Na Hromnice o den více (1993)
Vidět film poprvé před 20ti lety a ne dnes,asi bych hodnotil jinak...
Křišťálová lebka (2014) (TV film)
Křišťálová lebka která je evidentně z plastu...