Recenze (231)
Řezník: Ta holka v mym sklepě (2011) (hudební videoklip)
Nejlepší horrocore raper v čr.! Jeho klipy jsou prostě velice cool.
Within Temptation: Memories (2004) (hudební videoklip)
Dle mě nejlepší klip a píseň kterou kdy nazpívala, pokaždé mě dojme a je to velice procítěné a naprosto úžasné.
Pád Bílého domu (2013)
Sice kýčovitý drsný akčňák kterých není nikdy dost. Docela dobré hlášky a zajímavý nápad. Pro mě 80% hlavně za tu "válku"
EZO.TV (2009) (pořad)
ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ těně, pan Plamínk, Jolanda a další podobné monstra v tomto pořadu kteří okrádají důvěřivé a někdy i hloupé lidi o peníze je prostě extrém. Opravdu šílená věc!
Věštírna (2000) (pořad)
Bože proč? Narazil jsem na to na telce a to je strašná blbost. I já bych snad byl věštec stejně jako oni.. Ach jo! Kam na to ty lidi chodí?
Žralokonádo (2013) (TV film)
Vydržel jsem prvních asi 30 min.. A ptám se kdo mi vrátí ten čas?? Pan režisér asi sežral moc LSD když tohle točil! Ne je to prostě jedna z věcí kterému se nedá říkat film.
Mama (2013)
Jeden z mála hororů kterému jsem prostě 5 musel dát, výborná atmosféra, skvěle zpracované. Mráz běhal po zádech, husí kůže prostě vytříbený horor. Opravdu pro mě excelentní počin plných 100%.
WWE Payback (2013) (pořad)
Tři hvězdy jen za Cenu a Raybacka ten match byl výborný jinak vše ostatní bez příběhu, nápadu, originality a ani Shield to tentokrát moc nevytrhl průměrná show.
Pařba na třetí (2013)
Bohužel třetí díl byla spíše "akční směsice fórů" a hrozně těží z předchozích dílů. Nebylo to ono pár vtipů přeci bylo a na celém filmu je asi nejlepší scénka za závěrečnými titulky. Průměr přeci jen jednička a dvojka byly mnohem lepší. Škoda že to nebylo provedené lépe.
Strašáci (2011)
Některé remake jsou dobré ale tohle se naprosto nepovedlo, ten kdo viděl předchozí verzi bude zklamán. V podstatě je příběh stejný jen herecké výkony jsou průměrné až podprůměrné navíc herečka svou roli opravdu nezvládla. Průměr..