Poslední recenze (28)
Rozvrat (1999)
Já se fakt snažila... vážně... jenže na tomhle filmu se mi doopravdy nelíbilo skoro nic. Asi jsem na jeho pochopení moc hloupá nebo nevím, ale z mého pohledu: děj ubohý, humor žádný, hlavní představitel neuvěřitelně slizký... Nicméně jednu hvězdičku si to i tak zaslouží, protože tu jsou pěkně popsané předviagrovské metody na vypořádání se s problémy s erekcí.
Sekretářka (2002)
Tak takhle nějak to vypadá, když jsou dva stvořeni jeden pro druhého... Mimo jiné se mi na tomhle filmu líbí, že je tu doopravdy hezky vysvětlené, co člověka může vést k tomu, aby ublížil sám sobě... a teď myslím sebepoškozování obecně, ať už je spojené se SM nebo ne. A co je ve spojitosti se Sekretářkou fakt zábavné je to, že tenhle film hnul údajně žlučí spoustě feministek, které pak Maggie napadaly za to, že podporuje obraz ženy jako podřadné bytosti.. chuděrky tenhle film buď neviděly nebo jsou natolik omezené, že jejich mozečkům není dáno pochopit jeho smysl.
Vyměřený čas (2011)
Zajímavá myšlenka... Kolik lidí by asi spoléhalo na úřad práce a sociální dávky, kdyby přitom sledovali, jak jim ubíhají poslední hodiny jejich bytí? Celkově by člověk zřejmě přistupoval k svému životu o dost jinak, kdyby měl na očích, kolik času mu může zbývat do konce. Někteří by pak skutečně mohli prožívat každý svůj den jako ten poslední. Ovšem kromě originálního nápadu v podobě času jakožto měny děj sám o sobě nějak extra výjimečný není.