Recenze (10)
Očista: Anarchie (2014)
Oproti prvnímu dílu rozhodně větší akce. Méně hororu a více akce je to určitě oživení oproti jedničce i přes všelijaká klišé a evergreeny dávám 3*.
Hunger Games (2012)
Bohužel sra*ka
Let číslo 93 (2006)
Upřimně nechápu jak tohle může mít 85%, asi to poukazuje na mentalitu CZ SK díváků, když to vezmu z pohledu diváka..nuda, když se má něco začít dít v letadle ocitneme se v letovém centru, člověk pořád čeká a čeká a nic se nedozví. Dle mého názoru tento film má vysoké hodnocení jen díky tomu, že je údajně podle skutečné události, protože události v letadle nikdo nezná, a taky že celé 11. září je nedávná událost, a samozřejmě soucítíme s amerikou a s jejími občany jako správní ČEŠI proto hodnotíme velice kladně zpracování téhle frašky. Samozřejmě, statečnost lidí v tom letadle byla velká jestli se to opravdu stalo.
Vlk z Wall Street (2013)
Někdo tu píše o morálce a podobně, je pravda že tenhle film v sobě nemá špetku morálky ale mě toto baví, filmy o zlodějích a podvodnících a ve většině případů mě nadchnou. Postava Jordana má v sobě ale hodně charismatu a v jeho nejlepších letech si prostě peníze uměl užít a na všechny ty pozlátka a drogy se kouká skvěle. Ten film má tempo, já se ani minutu nenudil. Možná mohla být obsáhlejší hudba ale to s čím filmaři pracovali jsme za sebe spokojen. Dávám 5* protože je to sympatickej, našlapanej film.
Kluk mojí holky (2010)
tak já to nechápu je to tedy čůza nebo je ten Troy vymyšlenej celej. :(
Starsky & Hutch (2004)
Na filmy s Benem, Owenem nebo Vincem se mi dívá dobře a nikdy se nenudím. Tenhle film je prostě vtipnej a má tempo plus se mi líbí jak některé záběry dělali to vtipný přiblížení na ksicht v určitým momentu. U mě za 5*
Velký Gatsby (2013)
Nejsilnější stránkou tohoto filmu pro mě byla hudba, která se mě dotkla a vtáhla do děje byl to fajn zážitek pozorovat tenhle film a vývoj děje, slabší stránkou pro mě byla přemíra vizuálních efektů a navíc mě zamrzelo, že jsme se nedozvěděli víc o Gatsbyho machinacích na burze. Ten konec byl celkem smutný.
Ip Man 2 (2010)
O něco slabší pokračování prvního dílu, ale pořád má co nabídnout. Skvělá bojová scéna na kulatém stole mě nadchla, člověk by se hned chtěl naučit Wing Chun :)
Kmotr (1972)
Tenhle film pokaždé sleduju s úžasem a nadšením, autentičnost mafiánské rodiny, dialogy a HUDBA. Pro mě je tenhle film nezapomenutelným zážitkem.
Ocelová pěst (2011)
Roboti v ringu? proč ne? Líbí se mi nápad a hlavní hrdinové, kteří k sobě rozhodně padli. Film plný ocely, odhodlání, emocí a na konci i slz. Myslím, že líp to dopadnout nemohlo.