Poslední recenze (5)
Muž od vedle (2009)
Na tak zaujímavé prostredie príliš banálna zápletka, ktorá sa ťahá celým filmom čo už prekračuje do nudnosti. Niektoré scény boli zaujímavé aj sa tváril byť vpohode natočený no koniec koncov neoslovil. Ak máte vzťah k architektúre tak sa pokocháte Le Corbusierom, potom je tam aj trochu z psychológie divných ľudí ale predpokladám že väčšina ľudí ho bude pokladať za nudný.
The Lying Game (2011) (seriál)
Zo začiatku som si myslela že to je ďalší seriál pre teenagerov kde riešia len blbosti, ale čím ďalej to pozerám tím je to zamotanejšie a napínavejšie. A dokonca aj vtipné. Som v rozpakoch celú dobu som to hodnotila ako lepší priemer, ale na konci, keď už cez tie klamstvá nestíham sledovať ktorá je ktorá, myslím že som to podcenila.
Záměna (2011) (seriál)
Nápad je zaujímavý, bohatý na rôzne konflikty, ktoré možno nie sú najlepšie využívané. Trochu moc preplnené klišoidnými konfrontáciami a okatými kontrastami. Mám z toho pocit ako zo seriálu natočeného podľa "šablóny". Naozaj námet je asi jediná zaujímavá vec. No možno ešte niečim prekvapí. Asi keby to nebol seriál ale len film, pretože si neviem predstaviť o čom bude ďalších 20 dielov, nie to druhá séria.