Recenze (808)
Loki - Velké poslání (2021) (epizoda)
Zatiaľ to je podmanivé pre mňa.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Akože som fanúšik seriálu ale toto bolo absolútne mimo mňa? Ten Slovák ako repa Attila 😂, wtf? Chandlerove falošné zuby sú mimo mňa ako jeho myšlienky po celý čas, Monike opadáva tvár ako omietka na starom dome, fatman Joey, na ňom sa čas podpísal najviac, Ross bol a bude naozaj pán herec(aspoň v divadle), ktorý má všetko do detailov premyslené... Joeyho I shit here 😂. Škoda, reunion stál za ..... Veď viete.
Kyslík (2021)
Slabé 4* si to zaslúži po tých sračkách čo som poslednú dobu videl.
Kdo mi jde po krku (2021)
Hanba, nuda a jedna vychrtlica.
Bengálský tygr (2010)
Tak to bola iná hlúposť a s takými dierami v scenári, že až až... Možno vtedy to bolo celkom výživné obohatenie, žiaľ teraz s prepáčením za 1* iba kôli tigrovi, že nebol digitálne spravený až na jedno okno v stene.
Armáda mrtvých (2021)
Kópia hry Dead Rising 2 je tu okatá ako oči tehotnej zombie kráľovnej. Absolútne ma tu nič nebavilo, ani neposadilo na prdel s niečím inovatívnym, proste nuda a k tomu tá stopáž zasa vyplnená hluchými miestami, zlý casting... Ach jaj, tak som sa tešil.
Žena v okně (2021)
Slabé 3*. Dosť predvídateľný dej už od začiatku. Keby tam nebolo pár twistov a ostala by priamočiara dejová línia tak by to išlo na 1* až odpad!.
Tom Clancy: Bez výčitek (2021)
Obrovské sklamanie pre mňa. A toľko skvelých ľudí stojí za réžiou, scenárom...
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
Jedným slovom, Poľská ďalšia paráda.
Nikdo (2021)
3,5*.