Recenze (166)
India Yoga (2014)
Amatersky nepoutavy dokument o nicem
Mami! (2014)
Zbytecne dlouhe a nezazivne...bohuzel
Příběh Marie (2014)
Neuvěřitelné, jak jeden jediný člověk může změnit osud jedné dívky...Doteď bych nevěřila, že i hluchoslepý člověk má právo na plnohodnotný život. Skvělé herecké výkony v realistickém pojetí. Nejde o citové vydírání diváka, ale o skutečný pohled na tuhle problematiku.
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Super odreagování, zejména u pana zubaře se dost bavím.
Deník Dity P. (2013) (pořad)
jediné, co mohu vyzdvihnout je nádherná kamera a prostředí... Dita P. a lá Bridgitte a selka v jedné osobě?
Láska na celý život (2013) (pořad)
tady už se nedá čemu smát...
Ledové království (2013)
Krásné písničky i moment překvapení.
Nemocnice Parkland (2013)
Mysteriozni?
Nymfomanka, část I. (2013)
Částečně se mi to líbilo, ale místy jsem se docela nudila...
ONA A ON (2013) (seriál)
náhodou velmi povedené herecké obsazení