Recenze (155)
Avatar: The Way of Water (2022)
I see you.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tak silnú dávku nostalgie som veru ešte nezažila. Ďakujem Marvel <3
V síti (2020)
Ten, čo dá odpad, je jeden z tých predátorov.
Vynález (2004)
Osobne si myslím že film si zaslúži oveľa vyššie hodnotenie. Treba tomu pochopiť, nič mi tu nepôsobilo lacno a úprimne ma prekvapil tak nízky budget filmu. Za mňa jeden z najlepších filmov s tematikou cestovania časom (a hlavne jeho premyslenosťou).
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizoda)
Nekonečný príbeh <3
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Veľmi krásne ukončenie príbehu Toy Story, ktorý so mnou putuje od môjho detstva až po dospelosť. 5*
Nirvana: Smells Like Teen Spirit (1991) (hudební videoklip)
Pieseň ktorá nikdy nezostarne. Čoskoro 1 miliarda zhliadnutí: https://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg zaslúži si aj viac :)
Nirvana: Lithium (1992) (hudební videoklip)
I'm so happy because today I've found my friends. They're in my head...
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Myslím si že z celej trilógie ide o najlepšiu časť a veľmi dobré ukončenie. Zaslúžené 5*
Stranger Things - Kapitola druhá: Koledu, ty exote (2017) (epizoda)
Ghostbusters!