Recenze (232)
Mluv se mnou (2023)
Šalvěj divotvorná. Moc dobrý.
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Skvěle budovaná atmosféra, hezky to graduje. Přirovnání k Děsivému dědictví sedí skoro přesně.
Síla (2021)
Kamilův život je moc dobrej film.
Woodstock 99: Mír, láska a běsnění (2021)
Jak vzniká nepokoj, kde se ve slušných lidech bere agrese, davová psychóza... Hezká analýza. Ani jsem nevěděl, že se to tam takhle zvrtlo. Docela mi to připomínalo dokument o tom vězeňském experimentu, kde se z lidí nečekaně staly hovada.
Moucha v kufru (2020)
Kentán z Dupieux rozbil Drž hubu k večeři a pronesl to do 21. století.
Rytíři spravedlnosti (2020)
6*
Bezesné noci (2004)
Scény ze zákulisí Bobovize jsou dokonalé. Lidi z ulice točí zprávy, moderuje se obýváku nebo kumbálu. Dokonalý underground. Naneštěstí ho dělají lidé, kteří touží po světlech ramp. Bude to už dvacet let. A Xaver s Bobo by rádi repete... Na stránkách ČT24 o tomhle dokumentu někdo napsal, že je to v podstatě jen sestřih z událostí. Zřejmě to psal člověk, co nikdy neseděl ve střižně. Takže já bych dodal, že je to velmi precizní sestřih z velmi dobře natočených akčních scén.
Červený trpaslík - Země zaslíbená (2020) (epizoda)
Po Zpátky na Zemi jsem moc nevěřil, že by z Trpaslíka mohl být důstojný celovečerní film. Ale jo. Fakt to působí jako film a je to dobrý.
Nákaza (2011)
Měl jsem pocit, jako bych sledoval hranou rekonstrukci skutečných událostí. Když se tam občas vloudila scéna, která měla pouze nějak posilovat psychologii postav, skoro mě to vyrušilo od sledování reality. Klobouk dolů. Troufám si říct, že kdo tomu před devíti lety dal míň než čtyři hvězdičky, tak by dnes aspoň jednu navíc přihodil.... Dnes se děje skoro přesně to samý.
Into the Inferno (2016)
Film propojuje sopky po celém světě s člověkem a jeho kulturou. Velmi elegantní a hluboký pohled do nitra Země a jejího lidstva.