Recenze (3 309)
I Heard the Bells (2022)
Poměrně dost ponuré, ale atmosféru to má skvělou.
Genie (2023)
Melissa má prostě neuvěřitelnou energii, takže i ta největší blbost je vlastně moc hezká.
Rodinná rošáda (2023)
Moc příjemná rodinná podívaná.
Zimní prázdniny (2023)
Dost smutné a pesimistické, stejně jako moje nálada po zhlédnutí.
Zlouni: Vánoční zlo (2023) (TV film)
Hezké.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Bylo to poměrně dost nekonečné a místy opravdu monotónní. Nicméně bych řekla, že Leo docela vystoupil ze své komfortní zóny a afterall to není špatné.
Králíček Sameťáček (2023)
Těžký život asociálních jedináčků.
The Heyday of the Insensitive Bastards (2015)
Naprostá zbytečnost.
Disco (2019)
Disco trisco nakonec bylo dost nábožensky ujeté, ale hodně povedené!
Křupaví mazlíčci (2017)
Milé a originální.